Tema: Re: Hostingas užsienyje
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-09 00:56:26
apie www.lunarpages.com nuskambejo gerai, nes jei leidzia prie siokio
tokio lankomumo leist 3 pakankamai ram valgancius skriptus tai jau gerai

noreciau paekperimentuot su kokiu shared hostingu, nes dabar gaunasi
kad vps'ai vos ne blogiau uz shared :/

hmm...

ok, as kuriu saitukus ant drupal'o, o jis pakankamai ram hungry

tu savo suprogramintus skriptus naudoji ar kazkoki gatava?