Tema: Re: Hostingas užsienyje
Autorius: simutis
Data: 2009-06-09 01:01:22
As tai savo naudoju, bet ten gan tvarkinga viskas ir be nesamoniu. Aisku,
reiks kada laiko surast ir paoptimizuot, nes tie 1200 galima sakyt tik
prasitestavimui, kuo toliau, tuo daugiau bus. Nors del projektu specifikos,
tai turbut imsiu kita hostinga, kai pigiausio plano limitus virsysiu, tik
dar nezinau koki :)