Tema: Re: TV, 43-50", mamulei :)
Autorius: Sniegas
Data: 2020-12-22 21:40:42
Mažai todėl, kad nėra ploto limito vienam žmogui. Lovos tai tamstai ir
vienos pakaktų, bet jei turi 50 kvm butą norisi 100 kvm, turi 100,
norisi 300 kvm namo. Dydžiui nėra ribos. Pažiūrėk į tuos varganus
bendrabučius Kalvarijų g. 190 - 200. Norėtum ten gyventi? Todėl ir
mažai, kad žmonėms erdvės norisi, o tos erdvės iš vokiečių neatveši.