Tema: Re: TV, 43-50", mamulei :)
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-07 20:24:11
On 2020-12-07 20:02, zZz wrote:
> Mamai reikia teliko (pagaliau) svetainėj. Atstumas - iki 5.5m. Lyg ir
> link 50" geriau?

Emm, na o bet tačiau, toks koks būtų geriau iš tokio atstumo, tai tikrai
nepirksi ir/ar neįpirksi :) 5.5m telikui tai labai didelis atstumas, ir
iš tokio atstumo bet koks telikas bus per mažas, tad tiesiog pirk
maksimum didelį, kokį tik gali nupirkt. Bent 65"... O 50", tai man iš 3m
per mažas :)

> Kol kas žiūri DVB-T chaliavą, bet gal išeitų ką nors pakurt IPTV.
>
> Ką dabot? REQ: rodo, bent gidas transparent, ne kaip Panasonic. Ir gal
> kabins, nors tokio dydžio visi turbūt su VESA.

Visi jie su VESA. Tai dar pasikabinkit palubyje, tada bus polnyj
natiurmort :]

Norėtųs tilpti į 2000 LTL
> :) (600€ ± 100€).

Pirštai sustingo, nebegaliu rašyt.