Tema: Re: TV, 43-50", mamulei :)
Autorius: Kesha
Data: 2020-12-10 09:25:13
zZz used his keyboard to write :
> Kesha, NĖRA kitų kainų. Not exists :) Manai, čia klausiu ir namų darbų
> nedarau? ;)

taigi aš ir sakau, kad net neįsivaizduoju, kaip ten tas kainas išvis
nustato tiems lcd, nes ji išvis nieko nenusako ką ten gausi, tik pas tą
patį gamintoją gali kažkiek orientuotis, brangiau - daugiau
skambaliukų, bet nebūtinai geriau :)
Todėl ir daviau mintį, dėk skersą, imk kitaicą ir už likusius viskio ar
pan. :)