Tema: Re: TV, 43-50", mamulei :)
Autorius: zZz
Data: 2020-12-08 00:18:42
Sumesiu čia :)

Mamcės giminės pusėj išlieka toliaregiai. Man pačiam 3m ir 42" pats tas.
Iš 2m 50" kažkas baisaus. Akys laksto pasiutusios. Didesni prie sienos
nesikals.

Kokybės for perfect irgi nereikia. Sau kitaip rinkčiaus. O dar tik DVB-T
ir nėra kaip laidų atsivest, nebent kurt kažką radio->wifi->tv (briedas,
spėju). Svarbu patogus meniu ir aiškus vaizdas.

Anyway, 800€ nemokėsiu, nėr už ką. Ar imt tiesiog Bravia ir nesukt pautų?