Tema: Re: TV, 43-50", mamulei :)
Autorius: Kesha
Data: 2020-12-10 09:47:18
zZz has brought this to us :
> Df prilėk, gal kartu išrenkam? Turi mano tel. nr.?
> O dydžiai, tai atstumas ir plotis sienoj. Šitų nepakeisiu

nr tai turiu, bet va ne tas laikas po pardes trankytis (sunku į
aikšteles sutilpti) :)
kaip variantas va permečiau akimis:
TCL 50P615 - 50 colių ir visokie navarotai android tv, microdim, 4K ir
bla bla, pats jo nečiupinėjes, bet gali ir youtubu pasinaudot pradžiai,
o poto kur ir gyvai pažiūrėt, kaina jo apie 330.