Tema: Re: TV, 43-50", mamulei :)
Autorius: Sniegas
Data: 2020-12-21 19:42:56
Mano namą prieš trejetą metų renovavo. Buto vertė nuo to tik pakilo.
Namas statytas 1983 metais. Šalimais ant kalnelio yra kitas namas,
statytas 2008 metais, tai butų jame pardavėjai jį pristato kaip "naujos
statybos". Kokia xui nauja statyba, kai namui jau 12 metų? O štai
Vilniuje rastum ir prieš 200 metų statytus namus, kuriuos gyventojai
vertina labiau, nei šiuolaikines kartonkes.
O butų kainos pakilo po to, kai įstojome į ES - anlijose ir airijose
uždirbti pinigai pakoregavo kainas. Kai pirkėjas turi pinigų, kodėl gi
neužsiprašyti brangiau? Kosmonautai.