Tema: Re: TV, 43-50", mamulei :)
Autorius: zZz
Data: 2020-12-09 09:15:03
Submitted this idea ;)))

Nežinau, kiek tų pinigų skirt. Aš taip nuo lubų nuėmiau. Prieš 7 metus
gerai rodantis telikas kainavo 2500,- LTL. Paėmus infliaciją ir tech'o
tobulėjimą kaina turėtų būt mano rėžy. Nu bet pataisyk, aš teliką kas 20
metų perku :) T.y. visos idėjos eterin! Noriu teisingos nuomonės ir kad
žiūrovė būtų patenkinta.

On 2020-12-09 08:28, Kesha wrote:
> zZz submitted this idea :

> šiaip, kai tiek daug penegų, tai pasižiūrėk į kitaicus - xiaomio mi tv
> 55" arba 43", ten jau bus integruotas mi tv boxas ir pašvietimas pas
> juos lacal, o ne edge. pultas irgi kaip mi tv boxo.

PS nepošlinkit ;)