Tema: Re: CGates ismanioji televizija
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-13 21:47:03
wifi geriau :D nes atpuola laidu voratinkliai aplink iranga
negi nesuprantama kad wifi paduodama tuo atveju kai irenginiui nereikalingas
max srautas, na jei jau blureju stryminsi tada aisku varis geriau, nors visi
jus gudruciai pamirstat ka AC gali, jei abu irenginiai palaiko AC tai tikrai
varis tiktai papildomas raizgalas aplink aparatura