Tema: Re: CGates ismanioji televizija
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-09 18:22:27
teorinis tai teorinis bet jei maximum galimas susijungimas 150mbps tai
routeris su irenginiu esanciu toliau gali susijungt pvz ir 74mbps greiciu
kas wifi ir tv yra per akis, va dabar pas mane kompe USB pigiausias wifi (N
standarto) sedi, as antram aukste, routeris pirmam aukste stovi  tarp ju
lubos ir pora sienu susijungimo greitis 72mbps, 2.4gHz kabelio net
netempciau, routeris stovi ne idealioje pozicijoje, mes cia kalbam apie N
tiktai o AC irgi nesnaudzia, va telefonas su AC standartu prie 5gHz kanalo
pasijunges toje pacioje vietoje turi 93mbps, kanalas ne problema,
praskenuoji su wifi skaneriuku telefone ir nustatai routeryje laisviausia