Tema: Re: CGates ismanioji televizija
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-08 19:47:46
Senokai jau Cgates reikalais nesidomėjau, ale jie taip įdomiai plėtėsi prieš kurį laiką, panašu, kad tendencijos iki šiol išliko. Tai DVB-C operatorius (TV teikiama per koaksialą), kuris pradėjo prieš kelis metus supirkinėt pagrinde mažiukus interneto provaiderius. Rezultatas - neprognozuojama košė - interneto ryšio kokybė labai svyruoja, prikalusomai nuo to, kokiam rajone ant kiek progresyvus įrangos prasme interneto provaideris nupirktas, televizija, kaip suprantu, gavosi hibridinė, t.y. TV signalas vis dar pareina per koaksialą kaip DVB-C, plius teikiamos papildomos VoD paslaugos per interneto tinklus...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/