Tema: Re: CGates ismanioji televizija
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-08 22:45:31
xulish tas UTP daba prie teliko kai vien tik wifi N gali isprievartaut iki
150mbps su paprastu routeriu nebrangiu, stovi pas mane daba ismanusis TV su
wifi...uztenka srauto jo pilnai, streaminu i ji is PC vaizda (kartais
perkuoduota, kartais ne), youtubes ir kt. nesamones ziuriu be lagu, jei jau
reikia superduper navarotu alia Kodi, yra priedelis androidinis kuris ir
intera per wifi susigaudo