Tema: Re: CGates ismanioji televizija
Autorius: klau|simas
Data: 2017-02-08 14:00:30
Mano pastebejimai apie ismaniaja CGates.
Negalima susidelioti programu pagal savo poreiki, t.y. sarasas tik toks,
koki tiekia operatorius, megstamas kanalas jeigu yra nr. 84, tai toks ir
bus, be galimybes padaryti Nr.1
Negali nusistatyti jokiu priminimu - jei lauki varzybu, nusistatyk priminima
telefone :D
Kanalu blokavimas ar laiko ribojimas veikia... bet jei ziuresi irasus,
kuriuos rode pries pusvalandi, diena ar dvi savaites - viskas veiks ir
turinys nebus blokuojamas. Iseitis - atjungti priedeliui interneta, bet
tokiu atveju neliks gido ir tt.
Va tos kliurkos nelabai tinka pavadinimui - ismanioji. Lyginant su Teo, yra
kur padirbet.

"Signalizacija"  wrote in message news:o7c20e$v3r$2@trimpas.omnitel.net...

Naudoju, nezinau ismani ji ten ar ne, bet poros savaiciu senumo laidas
pasiziuret galima. Daugiau man is jos nieko nereikia
Dar kazkokiu senu filmu yra.