Tema: Re: CGates ismanioji televizija
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-08 22:30:31
tamsta panikuoji be reikalo, cgates turejau zinau, dabar dazniausia
priedelius dalina su wifi (usbiniu jungiamu prie priedelio dazniausia) ir
stebuklas! dvieju kabeliu nebereikia, uztenka vieno, vat jei internetas
dingsta, tai TV veikia toliau tik nebeveikia "ismaniosios" funkcijos, tos
funkcijos daug wifi needa