Tema: Re: del TV istrizaines dydzio pasirinkimo
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2014-10-25 11:57:34
Žinioms ir radijos užtenka...

"Kesha"  wrote in message news:m295r0$308$1@trimpas.omnitel.net...

> Paziurejau: esme nesikeicia. Pries 3-5metus, sitoje pacioje lenteleje,
> skaiciai butu visai kiti (mazesni).
>
> Nera dydzio rekomendacijos formule. Gali ziureti i sileli (ir viska
> matysi) ir gali ziureti i 180", ir taip pat viska matysi. Beje man 180"
> ekrano 'efektas' dingo po kokiu 5 filmu. Nes efektas visada dings, kadangi
> zmogus pripranta. Ir kai pripranta tai jam ir gerai. Tik babkiu isleido
> daugiau.

true, true, true... :(
deja, bet tu visiškai teisus, tik va grįžti žemyn jau labai skausminga,
ne taip kaip į viršų, ten tik reikia pradžioje apsiprasti su dydžiu.
Taip kad neklausykite nieko, reikia jamti max kokį tik išgalite ir kokį
sugebate įsprausti į numatytą vietą, per didelis nebus tikrai.
po defaultu manau, kad vistiek gi bus žiūrima kažkiek HD kontento :)
nes jei kategoriškai tik žinioms, tai tada jamti tik pigiausią ir
mažiausią.