Tema: Re: del TV istrizaines dydzio pasirinkimo
Autorius: RolF2
Data: 2014-10-22 16:45:56
Jei 32" ir 60" teliko rezoliucija tapati - tai ant kurio teliko papus
didesnius rodys ? :D
Ir nereik tik verkt del to SD, galima ziuret ir ji, o jei noras yra - pilna
ir HD kanalu, juolabiau, kad ju tik dauges...
Cia gal busi is tu kur pasikabina 32" telika uz 5 metru ant sienos ir bando
sveciam rodyt fotkes " is paskutines musu keliones", nors norint ten kazka
pamatyt - reikia prieit prie teliko per pusmetri :)))