Tema: Re: del TV istrizaines dydzio pasirinkimo
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2014-10-22 18:09:01
Dėl atspindžių aš būčiau už 1, nes dieną dažnai nežiūrėsi, o vakare saulės
zenitas žemesnis ir giliau į kambarį skverbiasi. Žinoma išdėstymo patogumo
prasme 2 vieta yra patogesnė.
Išvada - 2 + lauko žaliuzės arba apsauginės žaliuzės arba blackout užuolaidos.

Icetom presented the following explanation :

--
Deivis [persona], Vilnius
Passat '08 2.0 FSI / A4 '05 1.8tq