Tema: Re: del TV istrizaines dydzio pasirinkimo
Autorius: YZF
Data: 2014-10-22 19:06:52
Vieni kalba apie 'cinema' , kiti kalba apie telika. Cia yra du skirtingi
dalykai. Jeigu nori ziureti praktiskai tik filmus (vakarais, tamsoje,
etc) tai reikia projektoriaus ant sienos ir tada jau 100", 140" 180" ir
t.t. Bus efektas. Tiesa, jis irgi praeis po menesio ir ziuresi filma o
ne dydi. Jeigu ka.

Bet jeigu reikia teliko, tiesiog, paprastai, buitiniam laidu ziurejimui
(dienos metu irgi), tada visos tos kalbos apie 60" prie 2 metru yra
pasakos, realiai visiskai nereikalingos. Viskas puikiai matysis ant 40"
is 3m ir nebus jokiu parkiu.