Tema: Re: del TV istrizaines dydzio pasirinkimo
Autorius: pininfarina
Data: 2014-10-22 15:53:02
Ziniom paklausyt tiks.

"upskaskykas"  parašė naujienų news:m2894a$l10$1@trimpas.omnitel.net...

Kad tas 46" tikrai vizualiai neatrodo per didedlis. Pasiprojektavau 1:1
Jamu 46".

"Exx"  parašė naujienų news:m27fod$1bd$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.10.21 23:44, dz wrote:
> o kokie zmones (finansine prasme) dazniausiai loja apie didelius
> automobilius?
>
> jei i tema tai min 65, panasioje situacijoje seniau esu nusipirkes 50,
> atrode didelis tik kokia 1 savaite, dabar kai supirkta visa garso
> sistema tai labai truksta ir didesnio vaizdo, dairausi i koki link 70-80
>
> "Romas"  wrote in message news:m267c2$mgg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O telikus didelius ima del tos pacios priezasties kaip ir didelius
> automobilius?

pas mane svetaine ~35 berods kvadratu, ziurejimo atstumas ~4m, maniskis
55" jau gerus puse metu ir dar dabar man jis didelis po 32" :) Kaip kam
tas dydis.