Tema: Re: del TV istrizaines dydzio pasirinkimo
Autorius: Darenas
Data: 2014-10-22 16:30:28
Apie ka mes kalbam, apie kaimyne ar sileli. Jei tau gerai is 2m ziuret i 60;
tai ir ziurek, bet nereikia irodyneti, kad tai yra norma... Gal reiktu
rimtom rekomendacijom remtis, o ne kazkam gerai is 2m 60 kazkam gerai
shilelis...
Tuom labiau, kad net nezinoma kokia televizija ziures zmogus, nes jei SD per
60' is 2m sekmes ziurint dideles raidytes.
Aplamai apie raidziu dydi - neekrano dydis tai itakoja... :)
Idomu kas cia juokingas....

Darenas