Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: Anonymous
Data: 2009-06-11 20:24:38
"Dovile" <dovile03@gmail.com> wrote in message news:h0rckr$dv4$1@trimpas.omnitel.net...
>O matosi kad Mooney jau prakutes sitoj sriti :)
> Anonymous matyt nematei dar logitecho akyse. Programuojasi absoliuciai
> kiekvienas buttonas, netgi uzdelsimas su kiekvienu device, jei tarkim jauti
> kad truputi lagina, yra eile nustatymu kuriuos keiciant, issisprendzia ir
> sios problemos. Gali susikurti bet koki activity, bet kokiu pavadinimu, kiek

Aš nė kiek neabejoju, kad viskas programuojasi. Tik ką jūs darot kai orginaliam pulte yra daugiau mygtukų negu tam jūsų logiteche? Nes visokie touchscreenai ir dvigubi-trigubi paspaudimai manęs netenkina.
Aš mėgstu turėti VISAS įmanomas funkcijas ant atskirų mygtukų. Ir kai reikia pakeisti pvz. DVD zoom'ą ar garso takelį ar kokį 'theater mode' manęs visai nedžiugina landžioti po pulto menu ar atlikti kitokias kombinacijas iš 15 pasupaudimų.