Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: Mooney
Data: 2009-06-10 22:18:41
nesu su tokia problema susidures - kaip suprogramavai, taip viskas ir veikia
:) knopkiu spaudineti kaip ir nereikia beveik - suprogramuoji 'activities'
ir and lcd ekrano paspaudus atitinkama activity distancinis pats nusiuncia
visiems aparatams tinkamas komandas - vienus isjungia, kitus ijungia,
tretiems pakeicia input jei reikia.

visokios komandos irgi pasiekiamos paprastai labai arba su standartinem
knopkem arba per distancinio lcd ekrana