Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: Icetom
Data: 2009-06-08 19:48:09
Greičiausiai, kad taip, jei reikia 50 " TV ir nori turėti normalią
kalibravimo galimybę. Jei "tiesiai iš dėžės" variantas, tada ir Panasonic
V10 turėtų būti geras pasirinkimas už mažiau LTL. Aišku, neteko dar skaityti
Samsung plazmų šių metų modelių apžvalgų. Bet bent jau turi, kiek žiūrėjau
naud. instrukciją, ir spalvų valdymą apart baltos nustatymą.

Pvz. mano kambary 50" nerealu pastatyti :)