Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: Icetom
Data: 2009-06-11 01:20:30
Aš ir nesakau, kad reikia pirkti. Sakau gal kas yra Lietuvoje iš
profesionalų, kas tai daro kaip "halturą" - nesidomėjau :)
> Ok, sutinku, kad kalibruoti yra gerai. Noreciau! Bet nemanau, kad
> kalibratoriu vertetu pirkt del vieno karto. Na nebent tave nusamdyt :)

Na jei žiūrint filmą medžių lapai būtų salotiniai, ar veidai su buroko
atspalviu ir tau ok, tai ir man gerai ;) Manau iš karto pamatytum, skirtumą,
jei stovėtų šalia du TV: Panasonic G10 ir V10 su THX režimu. Tiesa, nėra
svarbu ar CRT, ar LCD ar plazma - standartas visiems vienodas
> bet ne visas neatitinkancios tikroves spalvas gali pastebeti. Ant CRT
> moniko matosi vienokia spalva, ant lcd kita, o realybej dar kitokia. (Cia
> matyt labai gelbeja kalibravimas) Tai zhiuri kaip yra ir nesuki galvos.

Tai gi rašiau jau - jei yra vietos ir leidžia biudžetas, tai be kalbų 5090H.
Tiesa kiek čia hebra išaiškino, 5090 parduodamas plikas. Stovas ar kabinimas
ant sienos užsakomas atskirai, kaip ir garsiakalbiai. V10 turi vieną
privalumą  - kainą (išeitų apie 1300 Lt pigiau) :)