Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: on_duty
Data: 2009-06-10 21:24:51
Ok, sutinku, kad kalibruoti yra gerai. Noreciau! Bet nemanau, kad kalibratoriu vertetu pirkt del vieno karto. Na nebent tave nusamdyt :)

Del spalvu ish esmes sutinku irgi. Uzhashtrintos spalvos rezhia aki, bet ne visas neatitinkancios tikroves spalvas gali pastebeti. Ant CRT moniko matosi vienokia spalva, ant lcd kita, o realybej dar kitokia. (Cia matyt labai gelbeja kalibravimas) Tai zhiuri kaip yra ir nesuki galvos.

THX rekomendacijos tikrai yra kinoteatrams. Prazhiurejau :)
Bet taipogi yra toks:
Viewing Distances based on Visual Acuity:  These distances are calculated based on the resolving power of the human eye (reference), or visual acuity.  The human eye with 20/20 vision can detect or resolve details as small as 1/60th of a degree of arc.  These distances represent the point beyond which some of the detail in the picture is no longer able to be resolved and "blends" with adjacent detail.

Na jis irgi apie 2 metrus duoda nuotoli, kai 50" uzhsiduodi + HD vaizdas. Ir kiti atstumo calculatoriai panashiai.
Galu gale pasikabinsiu ant kitos sienos, jei jau niekaip neprirasiu. Bet nemanau ;)

Tai kokie 50" V10 privalumai priesh 5090H. Kaina ir dvb-c?
Shirdis linksta vis dar prie Kuro.