Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: on_duty
Data: 2009-06-08 23:44:44
Kazhin ar kalibruochiau su spec priemonem, del vieno karto neapsimoka pirkt tokiam n00bui kaip ash :) Pabandyt nebent su kitu useriu nustatymais katrie internete publikuojami.
Kad spalvu palete truputi nusizhengia idealui, tai manau irgi neprofesionalo akiai labai nekliutu.

Siaip man reikia didelio teliko SD televizijai, SD/HD filmams pasijungus dedicated PC ir pageimint gal biški per ta pati PC (todel nepasivercia liezhuvis sakyt HTPC) ;)
Ish pradzhiu galvojau, kad PC pajungt geriau LCD, bet paskui išlindo toks dalykas kaip input lag'as, tai galutinai nusvirau i 5090H. SD, HD pas ji ok, geimint lygtai irgi tinka (lago ner). Geros spalvos, superine juoda. Viskas tinka.

Ish minusu pas KURO man stringa svoris, elektros ryjimas, paties teliko buzz'as ir dvb-c nebuvimas :(
Bent tikiuosi, kad neishdegs ekranas protingai naudojant.

Shituos minusus linkes paaukot del visu likusiu pliusu ir kito varianto (46") kolkas nematau.
Sony W4500 - geros spalvos, mazhas lagas, bet levokas SD atvaizdavimas, bleed'as, cloudingas, kainuoja daugiau nei W5500.
Sony W5500 -  nebegeros spalvos, didesnis lagas, bleed'ai, cloudingai kaip pasiseks, realiai visokiu nereikalingu funkciju papildomai prikishta.
Sony X4500 - nebe ta kainu kategorija ;)
Panasonico plasmos daugumos nuomone nusileidzia Pioneeriui, taigi irgi atmetam.
Samsung LCD - ir taip zhiurejau ir anaip, kazhkokie minusai vis lenda. Tai pulteliai levi, tai input lagas pas LEDinius.. ish esmes nelenkia Sony gaminiu, IMHO.
Daugiau kaip ir nelieka nieko. Irgi laukiau 2009 metu gamos, bet nieko geriau neishlindo.

Tikiuosi 50 coliu nebus per daug, nes ish pradzhiu rinkausi ish 46" gamos. Kambarys nedidukas, bet pagal THX and Co. visokias rekomendacijas, tai 2-2,30 m. atsutmas pats tas tokiam dydziui ;)

Any other ideas are welcome, jei turit pastebejimu.