Tema: Re: Pratesiant visu megstama plazmu ir LCD tema :)
Autorius: Mooney
Data: 2009-06-10 21:50:41
pas mane logitech harmony one pakeite 6 pultelius :) naudoju ji viena ir
patogumas super - pvz klausau muzikos, tai vienu paspaudimu isjungia
stiprala, cd grotuva ir ijungia tv, kabelines box, ant tv parenka tinkama
inputa - nori dvd, isjungia kabelines boksa, ijungia dvd ir permeta ant kito
inputo - dvejojau pries pirkdamas, o dabar nesupratau kaip galejau gyventi
seniau beto :)