Tema: Re: Samsung stabdo plazminiu TV gamyba
Autorius: pininfarina
Data: 2014-07-08 10:51:35
As, kaip paskutinio PS60F5500 pirkejas, pritariu. Diena naudoju roletus:)

"vaikis_dirba"  parašė naujienų news:lpef0v$k55$1@trimpas.omnitel.net...

Šioje vietoje pritarsiu. Esu paskutinio PS51F5500 pirkėjas Lietuvoje :)
Stovėjo pas mane ir gerasis panasonicas - tas zaraza geriau rodo. Taip,
diena blanku, bet vaikui youtube filmukus žiūrėti pakanka. Dieną dirbti
reikia ;) Filmus, naują animaciją žiūrime vakare, arba užtemdę kambarį.
Bet niekas manęs neperkalbėtų pasistatyti LCD. Lyginu su LCD panašaus
kainų lygio ir beveik dvigubai brangesniais. Tiesiog spalvos gražesnės,
žmogus tikresnis. Medžio lapas - medžio lapas, o ne plastmasinis, arba
iš kompiuterinio žaidimo. Ir dar prie to paties - jei būčiau rinkęsis TV
parduotuvėje, tikrai namie butų stovėjęs LCD, nes tas pats PS51 atrodė
pobaisiai :)