Tema: Re: Samsung stabdo plazminiu TV gamyba
Autorius: Vaidas
Data: 2014-07-04 17:23:33
> Plazma nera ir nebuvo joks etalonas - ji, kaip ir LCD, CRT, bei OLED,
> turi savus pliusus ir savus minusus, kaip paaiskejo, minusu ziurint is
> siuolaikinio TV, kaip aparato, poziciju, ji yra prastesne uz LCD ir OLED
> pagal savybiu visuma.

diskusija/ gincas netenka prasme neturint atspirties tasko. siuo atveju
"groja" Panasonic plazma - kol kas ju yra pardaviem dar spesi nupirkti.

> Diskusijos bent sitam groupse vyko jau pakankamai seniai, net negaleciau
> prisimint ant greicio kada ir apie ka. As i maikiu pasidraskymus
> (patrolinimus) ilendu tada, kai yra laisvo laiko, susikaupusios
> neigiamos energijos ir yra tam tinkami objektai - patys nesuprantantys
> ka, kodel ir kaip bandantys irodyt nenuoseklus idiotai (cia ne
> medicinine diagnoze)

kaip matau save jau gerai pazysti.. :) nenuoseklus idiotas :)

> Logika aukstumoj - labai svarbu, kokiom savybem pasizymi daiktai, kuriu
> tu nenaudoji.

matyt sunku suvokti , kad gali buti zmones zinatys ko nori..

> Ir labai gerai zinai tas savybes ir prasomas-neprasomas stengiesi tuo
> itikint aplinkinius.

primink posta kur bandzia ipirsti pirkti butne plazma.?
laiko klausimas kada nupirksiu/pirmenybe tv tikrai neteikiu/

> "Nekompleksuoji", kad kazkas visai patogiai jauciasi siuolaikiniam
> pasauly, nors anksciau teigei, kad taves "kazkaip atities technologijos
> nelbai dziugina" (sunku gyvent?) ir tau isteriska juoka kele tie, kuriem
> viskas zjbs - "sh.. gamina/parduoda ir tau tai tinka? daugiau nei
> juokinga... "
visiskai nekleksuoju.. anaptol moku vertinti nauju technologiju
butinybe. tau to nesuvokti.

> Nu as tiek Ferrari, tik Lamborghini esu mates gyvai, zurnaluose nemazai
> apie juos skaiciau, bet kazkodel nesijauciu pakankamai kompetetingas
> juos visiem siulyt ar kritikuot.

netinkamas pvz. masinose visai kiti pojuciai nei ziurint tv. ar vel gi
butinai turi daryti apklausa, ziuret ko nori mase zmoniu ir pagal tai
priimti sprendimus?

> Nu bet gal tu pas kaimynus istisus vakarus sedi prie teliko, tai tvirtai
> zinai ka sneki...

savo pomegiu prasau man neklijuoti.

> [...]
>

> Tikrint taves niekas nesiruosia, nesusireiksmink per daug. Bet esi
> axujennai nenuoseklus ir pastoviai pats sau priestarauji, net vienos
> diskusijos (ar "maikiu padraskymo", vadink kaip nori) ribose.
> Bet kokiu atveju arba telikus "vartoji" pakankamai kiekiais, kad galetum
> juos (skirtingus modelius ir skirtingu technologiju) kompetetingai girt
> bei kritikuot (ir tai galioja ne tik telikam), arba esi eilinis
> enternetinis egzpertukas (tipo, maciau parduotuves lentynoj, perskaiciau
> cielas 3 apzvalgas ir dabar jau viska zinau), kuris nori labai svarbiu

aciu dievui nuraminai.. pailsesiu.. afigienas protingumas.. sugebejimai
siusti visus nafig.. sveikinu .. diagnoze jau pasirasei virsuje...

viena tv/monitoriu noretusi gyva pamtyti - tikras LED RGB.. visa kita
LCD / su ar be LED pasvietimu neidomu, kaip minejau svarbus TV rodomas
vaizdas/kokybe.