Tema: Re: Samsung stabdo plazminiu TV gamyba
Autorius: kukutis
Data: 2014-07-07 12:58:28
Nereikia cia nieko vartyti. Biudzetines plazmos pigios del to, kad neturi smart ir
filtru pagrinde, bei raiska mazesne dazniausiai, kurie kaina ju smarkiai pakelia.
Biudzetine plazma vakarais tikrai liuksiskai rodo. Bet didele dalis plazmofilu
paliudytu. Mano zodzius gali patvirtinti ir tie, kurie mate per plazma ir LCD
filmo seansa vakarais. Taip, diena jos rodo ne kaip - blankiau. Bet diena reikia
dirbti, o ne tv vepsioti. Tokia plazma yra gerai tol, kol negalioja principas is 2
metru ziureti i 60 coliu ekrana, kad pamatytum smulkias detales. Jeigu ziurima is
5 metru atstumo i 60, tai jokio skirtumo koks ekranas HDready ar FullHD. Vaizdas
vienodas zmogaus akims. Raiska yra aktuali tada, kai ziurima i televizoriu is arti.