Tema: Re: Samsung stabdo plazminiu TV gamyba
Autorius: Caponi
Data: 2014-07-04 12:17:56
Atkreipk demesi kaip vyksta atsakymai - as visada atsakineju tiesiogiai i
oponento minti.
Tavo minimum 2/3 postu xui znajet apie ka, kad ir si karta pasvaiciojimai
apie bele ka (tam net neverta buvo palikt nei eilutes cituojamo teksto
posto, i kuri bandei "i tema" atsakyt).
Pastebek kaip aitrodo butent si konkreti situcija, kad labai nesiplest.

1. Cituojamo teksto jokio nera
2. Temos pavadinimas "Re: Samsung stabdo plazminiu TV gamyba"
3. Paties frazes "nesusijusiu su diskusija" (kokia diskusija, jei ant tuscio
lapo tik paties mintys), "pailsek.." (nu jei buciau Samsung palzminiu TV
padalinio darbuotojas, tai gal ir butu i tema), "iseik i lauka" (prie ko cia
Samsung sprendimas, ir patarimai man, ypac jei tavo nuomone as nekenciu
plazmu, t.y. ju nenaudoju ir manes tas Samsungo sprendimas tiesiogiai
niekaip neitakoja), "aplankuk daktara" (i gramatines klaidas nekreipkim
demesio, ne nacionalinis diktantas, bet velgi, nors sitas tavo postas mums
to nerodo, ale tam tikru problemu su prisitaikymu prie siuolaikines
technikos tendenciju tikrai ne as, o pats turi, tavo fraze "sh..
gamina/parduoda ir tau tai tinka? daugiau nei juokinga... ", tai gal
pagalvok, kam labiau pagalbos reikia, kad nesijaust svetimu sitam
pasauly...)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/