Tema: Re: Samsung stabdo plazminiu TV gamyba
Autorius: Bronco
Data: 2014-07-05 04:58:50
On 2014-07-04 15:49, Caponi wrote:
> Tik reikia nepamirst, kad ir plazmu pirkeju nemaza dalis plazmas pirko
> no po 10KLt ir ne su >1.5m istrizainem.
> Uztatai esu isitikines, kad absoliuti dauguma (zinoma, NE VISI) iki siol
> naudojusiu plazminius telikus prisireikus naujo, kad ir pakeiksnodami xz
> kur einanti pasaluli nusipirks LCD uz 2-2.5KLt, bent kol neatsiras
> protingu alternatyvu (kad ir tu paciu OLED uz placiosioms masems
> priimtina kaina)

Tai pala, o kodėl tu iš viso pradėjai šią diskusiją su manimi, kai aš
savo pačiame pirmame poste iškart parašiau, jog kalbu apie "kinomanus
gurmanus" ir jiems įmanomas alternatyvas? Aš kainų kategorijos 2-2.5klt
net nepaliečiau. Savaime suprantama, jog "biudžetiniai kinomanai"
nukentės labiausiai, nes jiems, dingus 1500-2500ltl kainų diapazono
biudžetinėms plazmoms, alternatyvų rinkoje tiesiog neliks. Lieka tik
užjaust. Kalbu apie TV ir projektorius, kurie kainuoja virš 7-8 kLT ir
šioje kainų kategorijoje išnykus top end > hi-end plazmoms, liks topuose
pirmas vietas imantis projektoriai, todėl gero projektoriaus alternatyva
topinei, bet išnykusiai plazmai yra labai reali.