Tema: Re: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: Rauberis
Data: 2020-09-24 09:40:33
Labas, noriu paklausti apie sistemos konfiguravima.
Pas Tave visi priedai yra prijungti prie TV Hdmi ar prie receiverio?
Vat man idomu kaip ten geriaus susigaudo sistemos, tie visi CEC'ai, inputai,
garso sistemos, kai viskas jungiama i receiveri (Teo, Xbox, Android
StreamBox), o tas jungiamas i TV per ARC palaikanti hdmi ar visi papildomi
irenginiai jungiami i 4 TV hdmi, o Tv per ARC hdmi jungiamas prie
receiverio?

Rauberis

On 2020-09-23 17:06, Rauberis wrote:
> nes jie nesiskiria visai vien nuo kito keleta metu ir jie beveik identiski
> tiek paprastu Samsungu LCD-LED, tiek 4K, tiek QLedu nepriklausomai nuo
> klases,

Tikrai taip nera. T43xx/T53 ir TU7xxx ir TU80x visiskai skirtingi
pulteliai. :) O vat toliau tai jau tik minimalistiniai skirtumai, tas taip.
Nepaskusiu kaip pas LG ar kitus gamintojus, bet Samso pultas labai
neblogai sugeba valdyt prijungtus prie tv kitu gamintoju irenginius
(pvz. pilnai pakeicia TEO ARIS, CGate priedelio pultus. XBOX ir t.t.).