Tema: Re: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: Rauberis
Data: 2020-09-18 23:57:11
Labas,
galingesni viduriai nukreipti I bet kokio vaizdo geresni optimizavima, kad
ir HD turinio iki 4K ar panasios rezoliucijos. Na 2015m modeliuose tai labai
jautesi, kai SD, HD turinys buvo rodomos per 75' 7 klases Samsunga. Gal
dabar tie procesoriai tokie galingi ir tas AI jau toks atidirbtas, kad ir
zemesnes klases TV atkuria puikiai vaizdus ant dideliu ekranu. Na, aisku ir
HDR kontento ryskesnis rodymas su geresniu kontrastu ir platesniu spalviniu
diapazonu, bet man to vaizdo kokybes puikiai uztenka ir ant 2015m modelio.

Rauberis

"Spakainas"  wrote in message news:rk2v1t$apk$1@news.omnitel.net...

O esi tikras, kad naujesni viduriai orientuoti būtent į SD vaizdo
optimizavimą? Aš kažkaip abejočiau.

2020-09-18 17:53, Rauberis rašė:
> [...]
> 65'. O ieskant TV su didesne istrizaine vienas is reikalavimu butu, kad
> jis su gerais parametrais, nes kai imi didele istrizaine su silpnais
> viduriais, tai paprastas SD televiziju vaizdas kaip suprantu labai jau
> nekaip atrodo ant 78-85'. Juk neziuriu kiekviena karta 4K.  O Oled 75
> istrizaines, tai kainos jau labai kandziojasi..
>
> Buvo siulyta paziuret ir i projektorius, tai radau su labai gerais
> review'ais, kad ir sita: Epson EpiqVision Ultra LS5004K PRO UHD. Bet
> kainos ju irgi gerules 100' - 5000$; 120' - 6000$. Tai matyt rinkciaus TV

>>> puikiai,
>>> l.gerai susitvarko su SD turiniu, bet ne apie tai... Bet jis man....-
>>> per
>>> mazas:). Atstumas is kurio ziuriu 5-6m, siena ant kurios kabo TV

>>> 65 Pioneer KURO plasma ir ji rodo puikiai mano akims, tad ten jo irgi