Tema: Re: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: Rauberis
Data: 2020-09-23 16:43:52
Radau per pazintis QE85Q80TA   3150 €

Rauberis

"RaR"  wrote in message news:rkd1et$idq$1@news.omnitel.net...

Nu jo, 85" 90T iš viso nėra, o 80T Lietuvoje galima dabar už kiek virš
3000 paimti. Pats irgi dairausiu didelio TV, tai kažkiek domiuosi.

On 2020-09-22 17:07, Rauberis wrote:
> [...]
> nerodo.
> Atrodo, kad geriausi LED TV išlieka 2019 metų 90R serijos, bet 75" ar
> 85", atrodo, iš viso niekur nebėra, kažkur užsilikę tik 65". Manau,
> jeigu jau svarstai apie Samsung QLED, tai reiktų išmesti mažesnės nei
> 7-os serijos, nes jis iš viso be jokio local dimming, šviesumas daug
> mažesnis, su atspindžiais daug blogiau tvarkosi ne anos dvi serijos. 80T
> nuo 90T pagrinde skiriasi mažesniu šviesumu, bet ir kaina jų nedaug
> skiriasi. Su 95T gausi tą patį 90T su one connect dėžute, bet ir kaina

>>> puikiai,
>>> l.gerai susitvarko su SD turiniu, bet ne apie tai... Bet jis man....-
>>> per
>>> mazas:). Atstumas is kurio ziuriu 5-6m, siena ant kurios kabo TV

>>> 65 Pioneer KURO plasma ir ji rodo puikiai mano akims, tad ten jo irgi