Tema: Re: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: Rauberis
Data: 2020-09-22 14:24:09
Neveltui ir kainuoja.
Kai palyginau savo 2015m modeli, kuris buvo puikiai atidirbtas, kokybiskos
medziagos, One connect'as, net usb 3.0, kurio gaili 2020m modeliai, Local
dimmingas su daugiau pasvietimo zonu nei dabar, tai ir matai, kad ne daug
kas LCD -LED TV technologijose pasikeite per tuos 5m, isskyrus galingesnius
ir protingesnius procesorius, nauju garso ir vaizdo formatu palaikymas,
kurie vis dar tik kai kur palaikomi ir transliuojami. Trumpam buvau
uzsigalvojes paziuret I 8K samsungus, bet paskui greit nusiraminau, nes jau
ir naujos technologijos atsiranda, kurios pinga, kaip micro-Led, taip pat
atbaide tas faktas, kad UHD 4K, kuris net 2013-2014m pasirode,  praejus jau
7m toli grazu dar daug kur neprieinamas, tai kada pasirodys 8K. O dar jo
transliacijai reikalingos naujos technologijos, nauji suspaudimai ir tt..
Pastoviai procas kaisir sildys kambari keldamas raiskia nuo SD, HD iki 8K:)
Vat, kad ir palyginimas side by side su Q70:
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/samsung-js9500-vs-samsung-q70t/197/1818?usage=11114&threshold=0.1
Arba su Q80T - tai vos vos:)
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/samsung-js9500-vs-samsung-q80t/197/1819?usage=11114&threshold=0.1

Rauberis

"Pjero"  wrote in message news:rk6rk7$uv1$1@news.omnitel.net...

tai kad noramlūs LED dar vis  kainuoja normalius pinigus