Tema: Re: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: MumZer
Data: 2020-09-21 01:27:54
Atsiprašau už offtopic - o kokie modeliai 4K ir QHD ir iš kokio atstumo
žiūrima?
Nes kaip tik noriu 24 paskeist į 27 ir keik visur žiūrėjau - įvertinus
scalingą tas 4K nelabai ten ant tų 27 reikalingas.
Taip, kas gera raiška yra žinau. Turėjau 13.3" su 3200x1800, bet po jo
(dėl ilgesnio akumo laikymo) visgi grįžau prie 1920x1080.