Tema: Re: Re:Q.: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: Rauberis
Data: 2020-09-06 20:47:11
Labas,

Tai tada iseina taip, kad man reik pardavineti Pioneer Kuro PDP-5090, o
Samsunga atiduot vietoj Pioneer, nes uz Pioneer gausiu daugiau, neu uz
Samsunga:)

Rauberis

"Julius"  wrote in message news:rirgpr$u2q$1@news.omnitel.net...

Rauberis <rauberis@gmail.com> Wrote in message:r
> Sveika chebryte,Iskilo toks klausimas ir nerandu nei maziausio atsakymo I
> ji.Turiu 2015m kieciausia tu metu TV modeli UE65JS9502 - 65" Class
> JS9500Curved 4K SUHD Smart TV(The Best Samsung TV Ever! Beautifully Curved
> Featuring Nano Crystal Color.Superior Display with Multi-Zone Full Array
> Backlighting).Jis tuo metu kainavo apie 5000eur kai tik pasirode,o as
> pirkau jau uz3500eur. Viskas su juo l.gerai, rodo jis viska ka reikia ir
> rodo puikiai,l.gerai susitvarko su SD turiniu, bet ne apie tai... Bet jis
> man....- permazas:). Atstumas is kurio ziuriu 5-6m, siena ant kurios kabo
> [...]

Na būtu tokios istrižainės panasiaus plazma VT arba ZT 60'tukas, tai apie
vieną možnėtu svaigt. Taviškis, kaip rašė,- 500 prie gerisusio durniaus. Ir
čia netodėl kad jame gudrumo trūktu, o kad kreivas, samsas ir lcd.

--

----Android NewsGroup Reader----