Tema: Re: ar yra antrine LED/LCD TV rinka ir kaip nustatomos ju kainos?
Autorius: Rauberis
Data: 2020-09-22 16:42:03
LG geri OLEDAI, bet didesne istrizaine jau kosmosa kainuoja kaip TV.

Auksciausios kartos nano90 serija pakankamai stipriai nusileidzia tam paciam
Q80T tiek kontrastu, ryskumu, tiek juodos spalvos atvaizdavime, FALD irgi
prasciau veikia, neturi FreeSync (kas man aisku dzin). Net 8K lyderis LG
75NANO993NA turi panasius trukumus

Bandziau cia issideliot pagal modeliu serijas ko jie skiriasi.

LG Nano85 Series (49-inches, 55-inches, 65-inches, 75-inches)
1.    Alpha A7 Gen. 3 Processor and have a native 120Hz refresh rate.
2.    Dolby Vision content as well as passing on Dolby Atmos
3.    edge-lit LEDs

LG Nano90 Series (55-inches, 65-inches, 75-inches and 86-inches)
1.    full-array panel
2.    Ultra Luminance
3.    40W
4.    visa kita kaip 85 serija

LG Nano97 Series (65-inches and 75-inches)
1.    It’s the first 8K TV in the Nano Cell lineup
2.    Alpha A9 Gen. 3 8K AI Processor
3.    Turi įmontuotą mikrofoną

LG Nano99 Series (65-inches and 75-inches) 75NANO993 – 4535Eur;4200 Poland

1.    The highest-end Nano Cell TV
2.    8K LED-LCD screen
3.    Full Array Dimming Pro
4.    Ultra Luminance Pro