Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: svogunelis
Data: 2019-08-20 15:02:18
nebuvau (bet pažinojau kas ten gyveno), normalu, kad daug žiūri
nepriklausomai nuo to ar daug dirba/nedirba ar uždirba kosmosą ar nedaug.
Ten gal dar daugiau žiūri nei pas mus, neveltui milijonus surenka iš kino
teatrų ir DVD ir neftlixų/apple tv visokių.
Ten kitoks požiūris į piratavimą, ir daug masiškiau eina į kinus, perka DVD.
Galima prikibti, kad ten milijonai gyventojų, bet vistiek procentaliai manau
daugiau žiūri filmus, nei tarkim Lietuvoj. ten vertina filmus, vaidybą,
aktorius, gerbėjų milijonai.

Dėl dokumentikos, jau turiu kažką su gamta parsisiuntęs kokybiško su FullHD
ir 4k rodos - Mūsų Žemė :)
tai kai bus noras ir laiko, užmesiu akį.

"Sniegas"  wrote in message news:qjf1db$vlg$1@trimpas.omnitel.net...

Svogūne, juk nebuvai Amerikoje, kam čia apie Hollywood ir NBA? Genys
margas, pasaulis dar margesnis. Aš pavyzdžiui nežiūriu filmų, bet mielai
pažiūrėčiau 4K - 8K filmus apie gamtą ar apie kosmoso tyrinėjimus per 65
- 77" TV. Nereikia užsiciklinti tik ant meninių filmų. Ir be jų yra ką
per televizorių žiūrėti. Meninių nemėgstu, nes matau aktorius, jų
vaidybą. Yra lengvų filmų, kuriuos pažiūriu neturėdamas ką veikti
savaitgalio vakarą. Mano mėgstamiausi Obilivion ir Moon 2112. Kelis
kartus žiūrėjau ir dar žiūrėsiu. Nedaug aktorių, lengvas turinys.