Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: svogunelis
Data: 2019-08-16 13:53:47
man tik kartą ir labai trumpai taip buvo kelias sekundes, kai kamera plaukė,
daugiau nebeatkreipiau dėmesio, tai nežinau ar ten tik tada buvo ar tik to
filmo "keista scena".
ant savo plazminio, tai niekada nemačiau.

"Julius"  wrote in message news:qj2v0c$4me$1@trimpas.omnitel.net...

"svogunelis" <svogunas@hotmail.com> Wrote in message:
> Tiesa, vakar pradėjau žiūrėti Glass filmą 4K, kartais kažkur momentais
> pamatydavau kažkokį lengvą mirksėjimą ant judesio ant šviesios spalvos,
> apie tai kažką skaičiau angliškuose forumuose/vertinimuose.tas pašalinamas
> nustatymuose ar čia jau OLED ypatumai?"

Taip įšeina, kad OLED'as mirga kaip ir PLZAMA šviesiuose
vaizduose. Ko gero tai bus įgimta ir nustatymuose nepakeisi.
Pabandyk sumažint šviesumą. Gal tai padės.
Blet,-dabar ne į temą! Ar kas ant LT išras tikrą Lietuvišką
klaviatūrą. Kad pagrindinės kalbos raidės būtu per vidurį. Kaip
užpiso po ekraną pirštu bėgioti išvienó gali į kitą.

news reader"  wrote in message news:qj0krc$s2b$1
@trimpas.omnitel.net...Geras pasirinkimas. Manau, kad
nenusivilsi.Naudojuosi OLED jau daug metu ir kiekviena karta
prisedus dziuginanepriklausomai koki kanala isijungciau SD ar HD,
ar youtube, ar netflix,ar is savo NAS. Viska rodo perfekt.Galima
siek tiek apie vaizdo nustatymus ta proga. As visiems
saltiniamsnaudoju ta pati Expert1 profili, OLED light 67,
contrast 68, brightness62. Visus kitus vaizdo pagerinimus
isjunges, tik TruMotion nustates antClear (mano akims taip
smagiausia).Idomu kokie pas jus vaizdo nustatymai?On 08/08/2019
14:21, svogunelis wrote:> Sveiki,> naujienų skaitytojai,
galiausiai nusprendžiau ir nusipirkau LG OLED C9 65 > colių.> Kol
kas labai patenkintas kokybe, švarumu.>> Netgi tas pats youtube
bet kokios kokybės filmukas rodo gražiau.> Netflix nenoriu
bandyti, nes ten kortelės duomenų iš karto prašo, neduoda > net
paprastai elementariai mėnesiui nemokamai išbandyti, tik su
kortelės > registracija, ir taip visi žinom.>> 77 colių
nusprendžiau nelaukti, nes jis dabar kainuoja 7999€ plius minus,
> visur. Tai nei po metų, nei po dviejų, nekainuos kaip dabar 65
colių. Po > penkių metų - tikėtina.>> Rekomenduoju, jei kas
planuoja :)>>

--
Julietis