Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: svogunelis
Data: 2019-08-09 14:05:40
taip, kol telikai dar nesiūlė AirPlay, tai atrodė dzin, bet va ką įdėjo per
Updeitus į C9, tai labai gerai tas AirPlay. Svarbus argumentas man buvo imti
C9, yra kalbų (labiau vartotojai spaudžia ir aimanuoja pačiam LG), kad gal
ir C8 duos atnaujimą, bet negaranduotai, LG matyti bijo garanduoti sklandumą
ir aišku nori, kad pirktu naujus produktus.

Ale yra pas C9 aplinkos šviesos daviklis.
Pas mane "AI" nustatytas, tai pats telikas ir pasiderina pagal kambario
šviesumą.
Kadangi namuose mažai būnu, tai nebuvo kada normaliai normaliau patestuoti,
diena iš vis nebūnu, bet kiek spėjau pamatyti, tai normaliai.

wrote in message news:qijj3e$pkh$1@trimpas.omnitel.net...

2019-08-09 13:28, svogunelis rašė:
> Taip, C9 su AirPlay veikia tiek video, tiek nuotraukos, tiek kas dar
> galima, ir kompas iMac mato AirPlay Oled tv, bet nemėginau kompo jungti
> per AirPlay, dar nebuvo laiko, spėju desktopas matytusi ir tada jau bet ką
> paleidi.

Dėkui už info. Man šitas AirPlay palaikymas kaip ir labai didelis pliusas.

O C9 turi aplinkos apšviestumo daviklį, galima padaryti, kad TV paderintų
ekrano šviesumą pagal kambario apšviestumą? Aš C6-ame labai pasigendu šito
dalyko.