Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: Sniegas
Data: 2019-08-10 11:32:16
O tai tipo vertėjas iš anglų į lietuvių perteiks kūrinio "sielą". Gal
nejuokink, yra angliškai suprantančių geriau, nei dalis vertėjų iš anglų
į lietuvių. Ir kaip žiūrėti filmą, jei esi įsistebeilijęs į subtitrus?
Aš tik vaikystėje subtitrus skaitydavau, kai rusiškus filmus žiūrėjau,
taip ir išmokau rusų kalbą. Ar ir rusiškai siūlysi su subtitrais
žiūrėti, kad "suprasti kūrinio sielą"? Su subtitrais, tai nebent
kinietiškus filmus žiūrėti, kai tingi mokytis kinų kalbos. Tu nejauti,
kad su subtitrais tu ne filmą žiūri, o skaitai knygą?