Tema: Re: LG OLED 65 C9
Autorius: svogunelis
Data: 2019-08-14 14:52:27
Ačiū.

Pastebėjau, kad gražiai rodo, ką bepažiūrėsi, netgi lievą kokybę su 720p ir
iš filmai.in rodo daug gražiau, nei plazminis panasonico.

Man tai visi šaltiniai skirtingus profilius paleidžia:

1. Paprastą kanalą, HD LTV pvz ar Youtube - Home ar kažkas tokio.
2. HD filmas- Home Cinema
3. 4k filmas - HDR Cinema/HDR Technicolor ar kažkas tokio.
4. Netflix - HDR arba Dolby Vision.

Kažkas tokio iš atminties.

Tai visiems pakoregavau ten kokius sharpus ar triukšmus (noise).
TruMotion - Smooth visur nustačiau atrodo, su Clear tai atrodo kaip ne taip
švariai juda veiksmas/kamera.
Visokie pagerinimai - kažkas įjungta, kažkas išjungta, tiesiog iš akies kaip
kas pasirodė labiau patinka tą ir nustačiau/išjungiau.

Tiesa, vakar pradėjau žiūrėti Glass filmą 4K, kartais kažkur momentais
pamatydavau kažkokį lengvą mirksėjimą ant judesio ant šviesios spalvos, apie
tai kažką skaičiau angliškuose forumuose/vertinimuose.

tas pašalinamas nustatymuose ar čia jau OLED ypatumai?

"news reader"  wrote in message news:qj0krc$s2b$1@trimpas.omnitel.net...

Geras pasirinkimas. Manau, kad nenusivilsi.

Naudojuosi OLED jau daug metu ir kiekviena karta prisedus dziugina
nepriklausomai koki kanala isijungciau SD ar HD, ar youtube, ar netflix,
ar is savo NAS. Viska rodo perfekt.

Galima siek tiek apie vaizdo nustatymus ta proga. As visiems saltiniams
naudoju ta pati Expert1 profili, OLED light 67, contrast 68, brightness
62. Visus kitus vaizdo pagerinimus isjunges, tik TruMotion nustates ant
Clear (mano akims taip smagiausia).

Idomu kokie pas jus vaizdo nustatymai?