Tema: Re: Izraelis 9 dienos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-05 06:05:31

On 2019-01-05 01:19, donald wrote:
> Nu aš irgi nesu personažu tikintis, bet kai kurios vietos susijusios
> visai įdomios. Sakykim pats Betliejus įdomus miestas su kitokiu
> koloritu, nei šalia esanti Jeruzalė.

Taip - tai idomu del kolorito.

Ir pats važiavimas su autobusu, kai
> visus palestiniečius išlaipina ir suvaro į gardą pasų patikrinimui,
> kitus tuo tarpu patikrina automatais ginkluoti pasieniečiai sėdinčius
> autobuse, visai įdomus.

Nx toki idomuma.

> Arba alyvų kalnas, kur personažas meldėsi, įdomus dėl pačių alyvmedžių,
> kuriems 2000+ metų ir panoramos į Jeruzalę.

Taip - tai turbut idomu del vaizdo.

> O prie to pačio, būnant ten galima užsukti ir į bažnyčią, kur tas pats
> personažas savo žemišką kelią. Man pvz, nors netikinčiam ir kitais
> veikėjais, įdomu užeiti į mečetę kokiam Kuala Lumpure ar budistų
> šventyklą kokiam Chiang Mai'uj.

Be MAN nebutu idomu trenktis i koki kaimeli del neisvaizdaus tvartelio,
kuriame pasak legendu gime kazkoks mistinis personazas. Mano babai, gal
ir butu tai  buve idomu, bet kaip rasiau - kiekvienam savo.

> Vietos, kurios nesusiję su personažu ir galėčiau rekomenduoti:
> Ein Avdat kanjonas
> Ramono krateris
> Nahal Pratzim kanjonas
> Timna parkas
> Masada pilis
> Haifos sodai
> nu ir, aišku, Negyvoji jūra

O negyvoji jura verta demesio, jei matyta us Jordanijos puses? Miestai,
gamta skiriasi? Ar tik daugiau komercijos?