Tema: Re: Izraelis 9 dienos
Autorius: Donatas
Data: 2019-01-03 12:29:28
Visiskai nieko ypatingo (lygininant su Italija, Graikijos salomis ir
pan. vietomis).
Emiau masina eco klases per Rentalcar Eilato centre is Budget. Auto
pusnauja tik padangos buvo padroztos, tai prie keliones pabaiga viena
nuleido (gal ir pats praduriau kur), tai kreipiausi i Budget liepe
varyti ir susitvarkyti paciam pirmam pasitaikiusiam servise lyg 15 ar
20Eur palikau tuo ir baigesi. Draudimas (icarhireinsurance.com) net
beveik apmokejo. Kaina buvo 123eur/7 dienos 2017 metais.
Vazineti galima visur tik negalima islisti is Izraelio teritorijos yra
ten niuansu. Mokama gal tik viena magistrale Telavivas - Jaruzale bet
laisvai apvaziuojama. Telavive centre nepavyko islipti,bet visur kitur
Jaruzale tame tarpe (parkingas mano zemelapyje prekybos centre) viskas
Ok. Nors dar islipus is lektuvo autobuse vienas "zinovas" gasdino, kad
su nujomota masina uzsienieciui i Jaruzale uz jokius pinigus ir be sansu...
Su tokiu turetu masiniuku isvazinejome ir iki neturistiniu
(privaziavimai be asfalto) kanjonu ir vietu.

Donatas