Tema: Re: Izraelis 9 dienos
Autorius: unlocked
Data: 2019-01-03 13:46:20
nusivaziuouja iki negyvosio be problemu, mes varem I Jaruzale ir tada iki
negyvosios, parsibeldem kazkur per kalnus jau. Kelias iki jaruzales tipo
izraeliui priklauso , galima vaziuot.
9dienos tikrai labai nemazai laiko, pasiskaityk yra ten idomiu vietu , nes
paciam telavive tai nezinau ka tiek veikt reiktu.

wrote in message news:q0ksap$ktt$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu labai uz pasiulymus.
Kaip ten su vazinejimu Vakaru krante? Galvoju kad butu idomu iki Mirusios
juros palekti. Lyg ir nereikia tam papildomo draudimo?
Kaip parkingas Tev Avive? Ar geriau i Tel Aviva su masina nelisti?