Tema: Re: Izraelis 9 dienos
Autorius: unlocked
Data: 2019-01-04 15:06:43
tikrai gali privaziuot, imerk ir netik kojas, yra vietos su dushais, islipes
ir nusiprausi for free.

"Donatas"  wrote in message news:q0kumq$ms4$1@trimpas.omnitel.net...

Paciame centre kaip ir Vilniuje pamatai , kad kazkas isvaziavo, kol
privaziuoji jau uzimta arba nespeji persirikiuoti i ta puse... ten yra
zoo ar parkas , tai parkingu pakankamai, bet toliau nuo centro. kaip
rasiau - paciame centre tik pravaziavau bet prisiparuoti nepavyko,
gyvenau Batjame.
Telavive kaip ir neradau kazkokiu labai lankytinu objektu, bet cia tik
man gal taip: pub'ai ir klubai nedomina, architektura - minimaliai.

Uz Jaruzales nebuvau pavaziaves iki krikstijimo vietos - jei is Telavivo
be nakvynes Jaruzaleje - nelabai uztenka dienos, o ir kelio statusas
(galima / negalima) nelabai aiskus.

  Pro Negyvaja jura tikrai pagrindiniu keliu pravaziuoti galima, as to
nezinojau tai variau aplink (per Arad'a kur buvau apsistojes
nakciai).Bet jei nori imerkti kojas i jura - nesitikek, visi Izraelio
spa, maudykles, viesbuciai  telkinyje (pieciau-zemiau) skersai keliukai
tokie matosi ant zemelapio, pati jura (gal ir klystu) nelabai prieinama.

Donatas