Tema: Re: Izraelis 9 dienos
Autorius: donald
Data: 2019-01-03 23:54:45
Nuomotai mašinai paprastai draudimas Palestinos teritorijoje negalioja
išskyrus tik kelius Nr.1 ir 90. Tai iki Negyvosios jūros laisvai gali
važiuoti. Maudytis, taip - pietinėje dalyje, bet įspūdis didelis, kartą
gyvenime reikia tai išbandyti.

Jei norėsi į Betliejų, ten su nuomota mašina nerekomenduoja, sako, su
žydiškais numeriais pamatę vaikai gali akmenimis apmėtyti. Geriausia
mašiną palikti Jeruzalėje, o tada su autobusu. Jei reiks, galiu
paieškoti koks autobuso numeris. Šiaip pamatyti Kristaus gimimo vietą, o
ir patį Betliejaus miestą įdomu.

Jei važiuoti į krikštijimo vietą, nusukus nuo 90 kelio, draudimas
teoriškai negalioja, bet ten tik 4 kilometrai. Kelias aptvertas tvora su
įspėjimais apie minas. Nuvažiavęs gali pasinerti į Jordano upę, ten kur
Jis buvo krikštytas...